Üzleti kommunikációs tréning
NLP kommunikáció
A neuro-lingvisztikus programozás (NLP) egyrészt tapasztalatokra épülő konkrét pszichológiai, pszichoterápiás és kommunikációs technikák rendszere, amely a nyelvhasználatot és viselkedést tanulmányozva a kiválóság struktúráját igyekszik megfejteni, ezzel megismételhetővé és elsajátíthatóvá tenni az egyes ember számára. Az így elsajátított tudás az NLP szerint azután alkalmazható az élet bármely területén, ahol a hatékony kommunikáció mint releváns szempont megjelenik (nevelés, vállalatvezetés, üzleti élet, politika stb.).
Ügyfélszolgálati kommunikáció fejlesztése
• értékesítési technikák
• meggyőző erő, hitelesség
Prezentáció
• verbális és nonverbális eszközök
• a hallgatóság bevonása, aktivizálása
Nyilvános beszéd / médiatréning
• színházi technikák (dráma, improvizáció) szerepe és lehetőségei rendhagyó kommunikációt igénylő projektekben
• ppt kontra eredmények, célkitűzések, tervek, stratégiák élményszerű bemutatása
Konfliktuskezelés
• saját eszközök működtetése gyakorlatban
• konfliktuskezelési stratégiák cél és helyzet függvényében
Kérdezéstechnika
• problémaorientált kérdések
• témavezetés kérdésekkel
Coaching technikák a mindennapokban
• professzionális támogatás a hétköznapokban (tanácsadás és feladatátvállalás nélkül)
• kérdezéstechnika, konstruktív kritika, visszajelzést adni és kapni
Asszertivitás / státuszhelyzetek kezelése
• asszertív kommunikáció státuszmaszkok nélkül
• asszertivitás és tárgyalási stílus
Stresszkezelés / stresszoldás
• kiélezett helyzetek, felpaprikázott kedélyállapot, optimális megoldások
• felszabadító, fantázia-megmozgató játékainkkal, illetve pszichodramatikus technikákkal csökkentjük az egyes munkakörökben óhatatlanul felgyülemlő stresszszintet
Grafológiai ismeretek elsajátítása
- az íráselemzés alapjai, ha tudni szeretné milyen személyiségre vall az írása
- az aláírás grafológiája
Viselkedés térképezés: profilalkotás
- az emberi viselkedés megértése
- tudatos és tudatalatti jelek értelmez